Aktualnie znajdujesz sie na:Strona głównaO firmie

O firmie

  • Zapraszamy do naszej firmy, która mamy nadzieję, że spełni Państwa oczekiwania.

  • Dzięki doświadczeniu właścicieli zdobytemu w rajdach samochodowych oraz chęci zapewnienia w regionie Powiatu Szczycieńskiego firmy motoryzacyjnej, która spełni oczekiwania klientów, w 2001 roku powstaje firma Moto Centrum Zaborowski.

    Na początku działalności utworzono sklep motoryzacyjny i warsztat samochodowy. W sierpniu 2002 roku zostaje, również otwarta Stacja Kontroli Pojazdów, a w październiku 2003 roku rozszerzono ofertę o pomoc drogową. Dalsze inwestycje w nieruchomość zaowocowały poszerzeniem usług firmy. Powstaje stanowisko do montażu instalacji gazowej w pełnym zakresie oraz kompleksowe wyważanie kół i sprzedaż opon. Przedsiębiorstwo dąży do osiągnięcia wysokiej jakości świadczonych usług i kompleksowej obsługi klienta. Inwestuje w nowoczesne urządzenia i wyposażenie warsztatowe.

    Firma posiada specjalistyczny sprzęt do diagnozy silnika, który umożliwia diagnozowanie wszelkich usterek w większości obecnie produkowanych pojazdów. Świadczy usługi również na nowoczesnym, kompleksowym urządzeniu do czyszczenia układu paliwowego silnika, jak również laserowe urządzenie do geometrii kół czy elektroniczne nalewaki do oleju silnikowego i płynów samochodowych. Przedsiębiorstwo uruchomiło nowy profesjonalny sprzęt do usuwania pęknięć szyb.


     Firma Moto Centrum posiada dwa budynki wolnostojące o ogólnej powierzchni 1000 m2 na 40 arowej działce przy trasie Szczytno-Olsztyn. Znajduje się tam osiem stanowisk do naprawy samochodów, jak również trzy samochody zastępcze, które są do dyspozycji klientów. Przedsiębiorstwo zatrudnia 18 pracowników, w tym 10 profesjonalnych mechaników.

    Nasi pracownicy to osoby wysoko wykfalifikowane, doskonale znające branżę motoryzacyjną. Służą pomocą w doradzaniu oraz znalezieniu najlepszych i najtańszych części samochodowych. Zapewniają dla warsztatów i stałych klientów wysokie rabaty. Za dokonane naprawy firma bierze pełną odpowiedzialność.

    Naszą podstawową dewizą jest poważne podejście do potrzeb klientów. Nasi klienci w czasie naprawy samochodu mogą skorzystać z miejsca przeznaczonego do odpoczynku (wypić kawę, przeczytać gazetę lub obejrzeć telewizję).

    Od połowy 2006 roku nasza firma należy do sieci EuroWarsztat, która świadczy usługi klientom z całej Europy. Koncepcją tej sieci jest umiejętne połączenie zalet wynikających z funkcjonowania niezależnego warsztatu jak i wysoki poziom świadczonych usług.

    Firma w wyniku przynależności do sieci otrzymała  wsparcie techniczne, marketingowe, szkoleniowe i wizualne. Pomoc w doborze i zakupie wyposażenia warsztatowego, oraz dostępu do programu Workshop, który posiada ogromną ilość informacji technicznych dotyczących samochodów obecnych na naszych drogach. Odpowiednie oznakowanie i kolorystyka firmy zgodnie ze standardami serwisów europejskich (przedstawionych w podręczniku identyfikacji rynkowej) pozwala określić przynależność do sieci EuroWarsztatu.

    Daje to klientom gwarancje, że przyjechali w odpowiednie miejsce, które świadczy najwyższy standard obsługi. Dostęp do strategii marketingowej EuroWarsztatu pozwala firmie wykorzystać promocję, pomysły, środki reklamy do pobudzania świadomości i lojalności klientów w sprzedaży towarów i usług.  Korzystamy z różnych szkoleń dla pracowników dotyczących wiedzy technicznej oraz obsługi klientów.
     

  • CERTYFIKATY