Aktualnie znajdujesz sie na:OfertaPorady

Porady

Problemy diesla... 

Dylematy jakie w dzisiejszych czasach mają nowoczesne silniki diesla to przedewszystkim zanieczyszczenia układu dolotowego wraz z zaworem EGR, spowodowanym recyrkulacją spalin.

Nadmiernym zużyciem układu wtryskowego, a w tym zaworków przelewowych jest niestety zwykle spowodowane gorszej jakości paliwem niż normy zalecane przez producentów silników. Prowadzi to w konsekwencji do niewłaściwego rozpylania i tworzenia nadmiernych sadz i osadów w gazach wylotowch.

Musimy wiedzieć, że styl i długość jazdy samochodem jest również istotne dla silnika diesla. W krótkich dystansach układ wydechowy nie zostanie odpowiednio rozgrzeny, żeby samoistnie się oczyscił, a co przyczynia się do odkładania nagarów.

Bolączkę ten może zostać zlikwidowany lub w znacznym stopniu ograniczony, jeśli stosujemy podczas tankowania preparaty do uszlachetniania paliwa jak np. Xenum Multi conditioner.

 

Za pomocą odpowiedniej technologi został stworzony płyn umożliwiający oczyszczenie komory spalania i zmiennej geometrii turbin. Przygotowanie i czyszczenie układu dolotowego trwa około 2 godziny, wówczas w otoczeniu płynu silnik spala rozpuszczone osady i nagary nie doprowadzając do zatykania ani przytykania katalizatorów oraz filtrów DPE.

Ten proces jest w pełni bezpieczny dla silnika i wyjątkowo skuteczny czyszcząc wszelkie elementy na swojej drodze.

Zaleca się czyszczenie układu dolotowego w każdym silniku diesla co 20-30 tysięcy kilometrów, zwłaszcza gdy pojazd używany jest na krótkich dystansach. System I-Flux 100 powinien być też zastosowany przy następujących symptonach: 

  • zwiększone zużycie paliwa,

  • utrata mocy, 

  • spadek elastyczności,

  • dymienie z układu wydechowego.

powrót